۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

آقای خاتمی وجه المصالحه شما با حکومت جان میرحسین است ؟


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIsP5-adlv0lUbgJVrHTm_1FvAS6QEVsDxVrYLmdDvc_5uB91b2FETTZhbGrRwAVQSsZ7ZSzgXzZol7jcNZ9yVqfSLtJhCcIE-NjDOu8O_VP5EvQOrcsRsxT0UskdtpY54_W2txt6ewdgW/s1600/00.jpg
بیش از 140 روز است که میرحسین در بند است . تقریبا میتوان گفت در این مدت هیچ کس با او و همسرش ارتباط نداشته و او نیز شاید تنها با مزدورانی که نگهبان او بودند رابطه داشته باشد ... قطعا اخباری که به او میرسد از سانسور رژیم رد میشود و احتمالا خبر تمایل خاتمی برای حضور در انتخابات را هم به گوش او رسانده اند .
حال میرحسین خوب نیست ؛ اصلا هم خوب نیست . حصر خانگی هرگز او را از پا نیانداخته است بلکه خیانت دوستان یا دوست نما ها او را به این حال و روز در آورده . به زحمت از زمانی که خاتمی در فیلم تبلیغاتی میرحسین ظاهر شد و از او حمایت کرد دو سال میگذرد اما حالا در حالی که موسوی در بند گرفتار است خاتمی در تلاش است تا به هر ترتیبی شده در مجلس فرمایشی وارد شده و به قیمت یک یا دو کرسی در بوق دروغ بافی رژیم برای حضور حداکثری در انتخابات بدمد !
خاتمی از حضور در انتخاباتی که از تو به عنوان عروسک خیمه شب بازی استفاده میکنند چه گیرت میاید که این همه هزینه میکنی ؟ واقعا فکر میکنی در این بازی شانسی برای برد داری ؟ ارزشش را دارد که از جان میرحسین مایه بگذاری برای مصالحه با رژیم ؟ 

2 نظر:

Areal گفت...

امثال شما وقتی خاتمی اصرار میکرد که میرحسین کاندید شود، داد و بیداد راه انداختید. حالا شما شده اید مدافع میرحسین و خاتمی شده مصالحه چی!!

زنجیره سبز گفت...

آدرس صفحه شما در “زنجیره سبز” ثبت شد
در صورت عدم تمایل ، به ما اطلاع دهید تا آدرس شما از لیست پاک شود. شما به مدت یک هفته مهلت دارید که برای پاک کردن آدرس خود از لیست ما اقدام کنید ، در غیر این صورت عدم اقدام شما به معنای رضایت شما برای عضویت در زنجیره سبز می باشد.
زنجیره سبز با هدف خدمت به کاربران و در راستای شعار گسترش آگاهی ها فعالیت می کند ، لذا از شما خواهشمندیم با ثبت آدرس ما در وبلاگ خود ما را در دستیابی به این هدف کمک کنید.
http://linkesabz.blogspot.com
اگر برای چند بار این پیام را دریافت میکنید از شما پوزش می خواهیم.

ارسال یک نظر

نیروی سبز جنوب تهران

About Me

نســــرین
همه قبول دارند که آزادی بیان باید وجود داشته باشه اما کمتر کسی حاضره این آزادی رو به طرف مقابلش بده
مشاهده نمایه کامل من

5 لینک اخیر بالاترین

با پشتیبانی Blogger.